Saturday 7 April 2012

Old thoughts

Mi-am gasit notitele din ipod  de acum aproape doi ani. Iata ce scriam pe 28 Aprilie 2010:

Azi mi-am adus aminte de Yildiz. Am vazut numele scris pe spatele unui microbuz si brusc am revazut in minte chipul turcoaicei de la colt ce-mi era prietena cand eram mica. Nu mai tin minte cum ne-am cunoscut. Banuiesc ca mergand cu mama Crista la facut injectii. Facea injectii oricui, chiar si tiganilor turci de la colt.
Yildiz avea cozi lungi impletie, era curată si avea frumusetea aceea turceasca, cu ochi mari si uşor oblici. Aveau o curte mare si tineau cai cu ciucuri roşii la urechi. Aveau si o trasura cu care plimbau uneori turiştii prin Mamaia. Avea si un frate mai mare (sau unchi?) care-mi plăcea mie mult ca era frumos si avea ochi albaştri, dar era cam schiop. Am revazut-o acum câţiva ani. Era si mai frumoasa. Nu mai stateau acolo, dar si-au păstrat caii si trasurile. Stiu asta pentru ca încă le vad in Mamaia plimband turiştii...

No comments: