Sunday 21 March 2010

Leneveala primavaratica

Ursul - alpin ca intotdeauna.A zbughit-o pe coclauri montane in ciuda riscului de avalansa.
Iepurele, adica subsemnata - a preferat calea mai usoara. M-am plimbat prin zona Bran Moeciu, pe unde ne-am stabilit cartierul general, starnind curiozitatea, admiratia si stupoarea catorva babe la intrebarea "Sar'na, cum ajung si eu acolo sus pe deal?" cand zaream cate-o ramasita de sat suspendat pe niste coline mai inalte si care nu prezentau poteca la indemana.
Asadar, am facut poze la castel, la dobitoace si ce-am mai gasit pe drum. Iar duminica am vizitat cu ursul Cheile Gradistei, care sunt minuscule dar ascund un superb cartier rezidential si pestera Liliecilor din... Pestera (spre Magura).
Aaa, si inca ceva. Branul a fost retrocedat. Biletul e acum 20 ron ca sa vezi niste camere goale. Tot mobilierul, patrimoniu de stat, a fost mutat in vechea vama ce statea la portile cetatii si care acum e renovata. Merita sa mergeti. E imediat mai jos de castel. Si costa doar 4 lei. Si inca un pont; vizavi, trecand un podet, o sa descoperiti intr-o stanca locul in care s-a gasit inima reginei Maria a Romaniei dupa ce a fost adusa de la Balcic si inainte sa fie mutata intr-un muzeu din Bucuresti.















2 comments:

Dumitrel Marius said...

Dar ce a facut ursul? Ca sunt tare curios :D

Dragos said...

Ursul a fost prin Clincea spre Omu, a ajuns pana sub Coltii Clincei si a contemplat un peisaj superb