Thursday 8 October 2009

Aaa!

Mi-am amintit ce vroiam sa mai spun.
Ca am observat multe bloguri cu autoare neintelese si de succes. Si ma intreb daca succesul vine din faptul ca sunt niste neintelese si inadaptate. Si uneori imi doresc sa fiu si eu neinteleasa si inadaptata profesionista, dar nu reusesc de nicio culoare. Am un soi scrantit de optimism si buna-dispozitie care uneori ma scoate si pe mine din sarite ca nu ma lasa naibii-n pace sa fiu deprimata-n voie.

Deci asta vroiam sa zic, ca ma enerveaza ca eu nu-s asa desteapta si maniaco-depresiva. Ergo interesanta.

Later edit: Cred ca m-am subestimat. Ursul tocmai mi-a citit ultimele doua posturi si n-a inteles nimic. Zice ca poate e de la bere. A mea sau a lui? :)

1 comment:

Andra said...

ce mi-a placut postul asta! f tare! vezi ca a venit toamna si vor abunda blogurile in tristete, cenusiu si picaturi de ploaie. :)))