Sunday 22 March 2009

Legenda

Imi povestisera de el mai multe persoane. Se spunea ca se urca in tramvai/trolebuz/autobuz si cum se inchid usile incepe sa comenteze meciurile cu ardoarea unui comentator veritabil. Devenisera legendare capacitatea lui de a memora atatea detalii si patosul exprimarii.
Mi se parea destul de incredibil. Pana l-am vazut cu ochii mei zilele trecute in tramvaiul 32. M-am simtit de parca dadusem lovitura la loto. In sfarsit l-am vazut pe marele comentator amator. A fost sublim. In cea mai dulce limba de lemn a clasicilor comentatori sportivi expunea cu dibacie situatia grupelor la ora respectiva. M-am fortat sa tin minte, pentru a-l verifica acasa daca vorbeste despre ceva actual sau nu. Era cat se poate de actual. Apoi a inceput sa comenteze un meci banal. Nu stiu exact care, dar avea jucatori si ei actuali.
Omul acesta imi este foarte simpatic, cu viata lui, cu nebunia lui...
Omul acesta este o poezie...

Mai jos este o inregistrare cu el pusa de cineva pe Internet. Pentru ilustrare. Pentru posteritate.

No comments: