Tuesday 9 December 2008

Protest

Daca vreodata se iveste situatia ingrata de a avea nevoie de serviciile unei companii precum RDS, va recomand sa nu apelati la aceasta decat in extrema disperare de cauza, daca s-au dizolvat subit toate celelalte.
Alaturi de conexiunea mea la internet am primit si un abonament gratuit la telefonie. De care nu m-am prea bucurat deoarece functiona o zi da 10 ba. Mai nou, nu-mi functioneaza telefonul de 2 luni, in ciuda repetatelor sesizari si reclamatii. Cica ma trec pe o infrastructura noua. Dar minutele mele gratuite? Cum le mai recuperez? In schimb... au avut bunavointa si grija sa-mi taie ieri internetul ptr ca nu am platit factura pe luna anterioara. Adica noiembrie. Nu iunie, nu august, nu septembrie, nu octombrie. Ci doar luna anterioara.

In loc de concluzie:
- acum scriu de la un calculator al ASE-ului; noroc cu "Marketing-ul pe internet", ca numai la cursuri mai apuc sa-mi verific mailul...
- inculpatii au zis ca urmeaza sa ma contacteze pentru configurarea echipamentului, caci se pare ca "infrastructura" este gata. Poate si reusesc anul asta...

No comments: