Friday 24 October 2008

Cicalaca cichi cea

Haules, neamule! Haules la tot rumanu! Si pazea! Ca si-a luat gagica celulos d-ala ciumeg, negricios si uscatziv. Are el invelisu cam nelucios si-mi raman urmele de deshte pe el, dar ce mai conteste? E aproape moca si am minute fara numar, fara numar, sa vorbesc cu gagicul meu, care are celulos si mai bashtan ca al meu. Negru, cu un metal argintiu ca oglinda, numa bun sa-si faca freza in tramvai, pe ritmuri de... nu, nu de Gutza,manca-ti-as, ci de Jimi. Hendrix care este.
Iar gagica, adica eu care este, poa'sa se ia in piept (hm...) cu manelarii, caci pentru ca in pleilistu meu shade la loc de cinste Barosanu Bach.
Si partea cea mai mishtoaka, e ca pot sa trag in poza orice pitzipoanca si pitziponc care ma oftica.

Valoarea mea, valoarea mea...

Si acum, de la mine pentru viata mea, il invit pe domnu Gutza si pe donshoara Denisa sa ne cante din tot sufletul lor tuciuriu. I-auzi:

Glasul tau l-aud mereu

Cand suna telefonul meu

Si cand somnul nu mai ia

Ma alina vocea ta.

A-s da timpul inapoi

Pentru un an sau poate doi,

Din iubire pentru amandoi

Suna-ma sau da-mi un beep

Ca vreau sa te aud un pic

Macar un pic

Ca acolo unde esti,

Tu sigur ca ma iubesti

Si la mine te gandesti

Oooo.



1 comment:

Diana said...

Inainte sa primesc comentarii despre agramaticalitati... vizionati linkul. :)